Гарантія на товар
Умови гарантії та повернення
Перш ніж почати використання виробу, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами і посібником з експлуатації.
Перевірка комплектності і відсутність дефектів у виробі здійснюється перед передачею товару покупцеві. Після передачі та винесення товару з магазину, претензії не приймаються.
Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами) при наявності правильно заповненого гарантійного талона, документа, що підтверджує оплату товару (в окремих випадках), збереження всіх пломб на товарі. У гарантійному талоні обов’язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Щоб уникнути можливих непорозумінь необхідно зберігати протягом гарантійного терміну усі експлуатації документи, які додаються до товару в момент його продажу.
Повернення товару
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом чотирнадцяти днів покупець може обміняти техніку за умови, що товар справний і не був у використанні, у покупки збережені товарний вигляд і споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, що входять до складу товару, і не порушена їх упаковка *, збережені пломби, фабричні ярлики, товарні квитанції або накладні (документи, які підтверджують покупку).
Повернення товару купленого за індивідуальним замовленням здійснюється за формулою: вартість товару мінус транспортні витрати пов’язані з індивідуальністю замовлення. Суму транспортних витрат уточнюйте у менеджера який здійснював індивідуальне замовлення.
Якщо товар не працює обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
* Порушення упаковки – часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне, пошкодження.
Гарантійний термін на товар починається з дня продажу.
Претензії споживачів, передбачені чинним законодавством про захист прав споживачів, можуть бути представлені протягом гарантійного терміну за умови, що недоліки товару не виникли внаслідок порушення покупцем правил експлуатації, транспортування, зберігання, дії третьої сторони, а також впливу стихійних явищ.
Гарантія не поширюється на вироби з ушкодженнями, які виникли:
- в результаті значних порушень технічних вимог, обумовлених в інструкції з експлуатації (у тому числі в результаті пошкодження серійного номера на товарі);
- якщо ремонт виробу був здійснений особою, не уповноваженою виробником або магазином;
- в результаті неправильного підключення, а також нестабільності електромережі, які перевищують встановлені українським стандартом норми;
- через значний негативний вплив навколишнього середовища (природних явищ).
Увага! Гарантія не поширюється на аксесуари.
Несправний виріб в гарантійний період ремонтується безкоштовно або замінюється на новий. Право на вирішення питання щодо необхідності заміни виробу або ремонту залишається за сервісним центром виробника.
При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на період перебування товару в ремонті. Зазначений час вираховується з моменту звернення покупця з вимогою про ремонт виробу.
За якість гарантійного ремонту відповідальність несе сервісний центр виробника.
За умови, якщо ремонт виробу з технічних причин неможливий, користувачу надають відповідний акт, на основі якого покупець самостійно вирішує всі питання заміни або повернення грошей за виріб безпосередньо з продавцем товару.
Гарантійне обслуговування здійснюється виключно в авторизованому сервісному центрі виробника.
Гарантія на вживану техніку
Компанія «Газік» працює з гарантією 12 місяців, що діє на всі види товарів, адже для нас важлива довіра клієнтів. Наша компанія пропонує тільки якісний товар, що пройшов повну перевірку і діагностику на справність і працездатність. У порівнянні з умовами конкурентів, це найбільший гарантійний термін, так як ми впевнені в якості нашої продукції. Наші покупці можуть бути впевнені у виконанні всіх зобов’язань з боку постачальника товарів.
Що входить в гарантію і на які товари вона надається?
На всі товари, представлені в асортименті магазину, поширюється гарантія, а саме:
- Комп’ютери;
- Системні блоки
- Монітори;
- Серверне обладнання;
- Ноутбуки;
Гарантія не поширюється на встановлене програмне забезпечення як фахівцями нашого магазину, так і користувачем.
У гарантію входить:
- Виконання безкоштовного ремонту комп’ютерної техніки або окремих комплектуючих;
- Коли неможливо виконати ремонт, проводитися заміна окремих комплектуючих або комп’ютера;
- Оплата доставки техніки в наш магазин на ремонтне обслуговування, а також зворотна відправка користувачеві за рахунок магазину покупця;
- Отримання безкоштовної консультації від фахівців з приводу експлуатації або самостійного ремонту комп’ютера.
Обслуговування комп’ютерів відбувається тільки в офіційних представництвах нашого магазину. Роботи виконують кваліфіковані фахівці, які знають особливості роботи техніки.
У яких випадках гарантія не поширюється?
Якщо несправність або вихід з ладу частин комп’ютера виникли з вини покупця, а не магазину, покупець не може претендувати на гарантію. Такими випадками можуть стати неправильна експлуатація техніки, потрапляння вологи, скачки лінії напруги, фізичні дефекти. У таких випадках ремонт або заміна будуть проводитися за собівартістю робіт, так як ми хочемо, щоб в будь-якій ситуації техніка служила Вам довше.
Що відбувається при настанні гарантійного випадку?
Згідно з нормами Закону України «Про захист прав споживача» в разі виявлення несправностей під час дії гарантійного періоду споживач може претендувати на:
- Безкоштовне усунення несправностей товару.
- Повернення коштів.
- Обмін товару на аналогічний з асортименту продавця, у якого він був придбаний.
Купуючи в нашому інтернет-магазині б / у техніку, Ви погоджуєтесь з даними умовами.